Numarul Favorit – Cal3star

Am gasit azi pe facebook in grupul Magicienilor Romani un video, postat de prietenul nostru Cal3star(Veştemean Sorin), care mi-a atras atentia si imediat ce l-am urmarit am zis ca ar fi perfect pentru un post aici pe MZ.
Avand in vedere ca el este primul magician roman despre care scriem pe acest blog, m-am gandit ca cel mai bine ar fi s ane spuna el cate ceva despre numar:

„Oricat de incredibil ar parea este singurul numar pe care l-am invatat de pe internet, de la un magician cunoscut. Cel mai mult m-a impresionat simplitatea lui (din punct de vedere vizual, dar nu si tehnic)  si faptul ca este diferit de marea majoritate a numerelor.”

 

Urmariti si alte video-uri pe canalul lui de YouTube

3 responses to “Numarul Favorit – Cal3star

Lasă un răspuns

