Mickey Mouse magician

Stiu ca videoul de mai jos nu va va invata vreun numar de magie imposibil, dar trebuie sa recunoastem ca e chiar dragut.😛
Sunt sigura ca si voi ati vazut deja nenumarate episoade din unele desene animate, in care personajele apar ca magicieni.
Chiar acum 10 minute mutam televizorul de pe un post pe altul si l-am zarit pe Mickey Mouse in postura de magician. Am si cautat repede episodul si iata ca l-am gasit.
L-am urmarit in intregime si chiar ma gandeam ce frumos ar fi daca am putea si noi sa ne razbunam asa pe spectatotii mai sceptici😛

Banuiesc ca stiti si voi mai multe desene animate in care apare magia, asa ca nu ezitati sa le impartasiti si cu noi.

Lasă un răspuns

