David Copperfield – viitorul Samsung Smart TV

Chiar acum cateva minute am vazut si eu postarea facuta de David pe Facebook si mi-am zis ca trebuie sa postez asta si pe Magic Zone. Asa ca iata filmarea cu David Copperfield facand reclama la Samsung Smart TV in Korea. Din pacate ei intra peste vocea lui si nu intelegem chiar tot ce zice. Sper ca pe viitor sa fie si o filmare in care il lasa sa vorbeasca.

Sincer sa fiu cred ca este prima reclama in care il vad pe David si mi se pare putin ciudat. Ca si magie sunt sigur ca putea sa adauge numere mai impresionante, dar probabil simpla lui prezenta este destul de wow:).

One response to “David Copperfield – viitorul Samsung Smart TV

  1. Pingback: David Copperfield – State Farm « Magic Zone·

Lasă un răspuns

