Vrei sa inveti magie?

In zilele noastre este mult mai simplu sa inveti numere de magie decat acum 20 de ani.🙂
Sa fiu sincer nici acum vreo 4-5 ani nu era mai roz situatia.
Mergand printr-un mall impreuna cu Bianca am vazut un stand cu carti de vanzare si evident ne-am oprit, iar invartindu-ne am observat „A doua carte a micului magician- trucuri inedite”.
Stiam de prima parte, adica am vazut cartea tot asa o data si am apucat sa o rasfoim.
Sincer sa fiu am ramas placut impresionat de detaliile din carte, avand chiar si o parte de istoric la unele numere, iar aceeasi impresie ne-a lasat-o si aceasta a doua carte. Totul este in limba romana, ceea ce este mult mai avantajos si cred ca este printre primele carti despre magie, pe care le puteti gasi in orice librarie si in limba romana.

Daca doriti sa invatati mici numere de magie (indiferent de varsta pe care o aveti) va recomandam sa incepeti cu aceste carti!

Lasă un răspuns

