Xavier Mortimer – magie si mima

Xaier Mortimer este unul din magicienii care poate nu impresioneaza din prima cu super numere de magie, asa ca el a ales sa combine intr-un mod extraordinar mima cu magia.
Probabil pentru multi numele nu spune nimic. Nici mie nu mi-a trezit interesul la inceput, dar am gasit rutina lui, care mi-a placut chiar foarte mult.
Ulterior am vazut ca a paticipat si la concursul Incroyable Talent, din Franta, unde din nou a facut ceva inedit.

Iata aici cele doua video-uri! Sper sa va placa!

La al doilea video nu am putut pune doar linkul! VEZI AICI :)

Lasă un răspuns

